مرکز وکلای ایلام همواره همگام وهمراه بهزیستی بوده است

مدیر کل بهزیستی استان ایلام با تبریک ولادت امام علی (ع)وروزوکیل مدافع به رئیس واعضای هیات مدیره ومجموعه مرکزوکلای استان درارائه خدمات ارزنده حقوقی وقضایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی که ازاقشارآسیب پذیرونیازمندحمایت می باشند را بهترین خدمت ومساعدت به آنان دانست که موجب رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، دکتر زهرا همتی در دیدار با رییس واعضا هیات مدیره مرکز وکلای ایلام به مناسبت روز وکیل بیان کرد: دربرخی مواردتعدادی ازتوانخواهان این اداره که به صورت موقت درمراکز اسکان دارند وازاین اداره خدمات لازم دریافت میکنندبه دلیل نداشتن تمکن مالی  ازبرخی خدمات حمایتی خصوصا معاضدت قضایی نمیتوانند برخوردارباشندکه در این زمینه خواستار  رفع این مشکل وچاره اندیشی هستیم.

وی تصریح کرد:مرکز وکلای قوه ی قضائیه استان و  مجموعه دادگستری  تاکنون با بهزیستی همکاری شایسته ای داشته و با مشارکت خوب وکلای نیکوکار و همکاری خوب رئیس مرکز وکلای استان توانسته ایم بسیاری از مشکلات قضایی و معاضدت های حقوقی قشر مددجو را رفع و آنان را در پی گیری های حقوق حقه خود حمایت کنیم.

  رئیس مرکز وکلای استان  نیز در این دیدار با اشاره به تفاهم نامه های انعقادی باادارات کل کمیته امداد امام و بهزیستی استان  جهت ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی ووکالتی رایگان به اقشارآسیب پذیر و مددجوی تحت حمایت نهادهای مذکور اظهار کرد: بنده به سهم خودازاعضای محترم هیات مدیره وبازرسان ومجموعه افتخارآفرین مرکزوکلای استان بابت خدمات ارزنده حقوقی به  اقشار  مددجوی استان تشکروقدرانی می کنم.

دکتر مراد نژادی  بیان‌کرد:  مشارکت در زمینه رفع مشکلات اجتماعی و قضایی نیازمندان ومددجویان در زمینه های گوناگون از جمله خدمات مشاوره ای حقوقی ووکالتی توسط وکلا  به جامعه هدف ومددجویی رسالت این مرکز و وکلای زحمت کش و کار آزموده آن است.

وی افزود: فراهم کردن دسترسی آسان نیازمندان به مراجع قضایی با هدف رسیدن به حقوق خود یکی از اهداف مرکز وکلای استان در همکاری با بهزیستی استان و دیگرنهادی های حمایتی است.

وی با عنوان اینکه وکلای عضو این مرکز با کمال رغبت به معاضدتهای حقوقی مربوط به قشر مددجو و نیازمند استان ورود نموده و  اقدام به پذیرش وکالت پرونده های معرفی شده کمیته امداد وبهزیستی  نموده اند افزود: هدف ما این است مشکلات مالی خانواده های اقشارآسیب پذیر بعنوان ولی نعمتان ما مانعی برای رسیدن به حقی که دارند نشود.

در ادامه با اهدا لوح  از خدمات رییس مرکز وکلای ایلام تقدیر شد.

کد خبر 32803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد