شهرقدس| اشتغال ثابت مددجویان ااولویت اصلی بهزیستی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس گفت: ارائه تسهیلات خوداشتغاالی برای شغل پایدار برای مددجویان بسیار مهم و حائز اهمیت است و مددجویان تحت پوشش با ارائه مدرک فنی و حرفه ای می توانند تاسقف مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام باکارمزد ۴ درصد بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: شرایط دریافت وام مشکلاتی را برای مددجویان ایجاد کرده که همه آنها، حتی در صورت داشتن مدرک فنی و حرفه ای به علت نداشتن ضامن کارمند و جواز کسب نتوانند از دریافت وام برای ایجادشغل مناسب استفاده کنند.  

 رئیس بهزیستی قدس عنوان کرد: با توجه به اینکه بحث اشتغال از اهمیت زیادی برخوردار است، تمامی دستگاه‌ها به نوعی موظف هستند در این حوزه با تمام ظرفیت و پتانسیل کار کنند تا مشکل اشتغال را به نوعی به سهم خودشان حل کنند، که در راستای اهداف بهزیستی در حوزه‌های تخصصی، پیشگیری، توانبخشی، امور اجتماعی، و در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شود.
گفتنی است در سال جاری با پیگیری های مددکاران و حوزه مشارکتها و اشتغال ۳۵ نفر از مددجویان این شهرستان توانستند از وام خوداشتغالی بهره مند شوند.

یاری زاده در ادامه سخنانش گفت: بالغ بر سیزده میلیارد و نهصد میلیون ریال مبلغ وام امسال به مددجویان تعلق گرفت که ۱۲ نفر از واحد پیشگیری و ۲۳ نفر از مددجویان توانبخشی بودند که وام را دریافت نمودند که تعداد مددجویان دارای مدرک فنی حرفه ای و متقاضی وام زیاد بوده، که متاسفانه اکثر افراد به علت نداشتن ضامن معتبر از چرخه دریافت وام خارج شدند.

کد خبر 32776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد