مشارکت ۱۵ هزار خیّر در پویش «پازل همدلی» و حمایت از ۶۰ هزار کودک در سراسر کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه پازل همدلی با بیان اینکه مشارکت ۱۵ هزار خیر در پویش پازل همدلی ترویج فرهنگ نیکوکاری را در راستای توانمندسازی و حمایت از ۶۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل رقم زده است، گفت: این مدل موفق در قالب تامین پوشاک نو شب عید، پوشاک گرم زمستانی و ... تسری پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه پازل همدلی ضمن قدردانی از شرکاء اجتماعی پویش «پازل همدلی»، گفت: در آستانه روز احسان و نیکوکاری پایان یک اقدام خوب تحت عنوان پویش همدلی را جشن می‌گیریم و نیاز است در فرصتی یک بررسی و بازنگری نسبت به این اقدام پسندیده و خوب صورت گیرد و از نقاط قوت آن برای برنامه‌های آتی بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در پویش پازل همدلی نقش تسهیل‌گری و حمایت‌گری ایفا کردیم، تصریح کرد: با همکاری استان‌ها در سراسر کشور منسجم و هماهنگ زمینه‌ای فراهم شد تا این مهم با ابتکار خوب خیرین رقم خورد و نوشت‌افزار ایرانی برای کودکان ایرانی که می‌توانستند بازمانده از تحصیل باشند خریداری شد تا مشکل آنها مرتفع شود.

وی با بیان اینکه جوان‌ترین خیرین برای جوان‌ترین مددجویان فرصت تحصیل را رقم زدند، ادامه داد: با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از فضای مجازی همراه با سرعت و شفافیت و دقت این پویش صورت پذیرفت.

قبادی‌دانا با بیان اینکه مشارکت ۱۵ هزار خیر در پویش پازل همدلی ترویج فرهنگ نیکوکاری را در راستای توانمندسازی و حمایت از ۶۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل رقم زده است، تصریح کرد: این امر با کمک روش‌های سنتی و همراهی خیرین جامعه اعم از خیرین هنرمند و ورزشکار محقق شد و وظیفه ما ایجاد شرایطی برای پای کار آمدن و ایجاد و برقراری اتصال مجموعه خیرین است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: پویش پازل همدلی اتصالی برای خیر جمعی و هم‌افزایی شد لذا این فتح بابی برای تسری بر دیگر برنامه‌های خلاقانه در حوزه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است. این پازل هر قطعه‌اش توسط یک نفر تکمیل شد و این نشان می‌دهد که تمام مردم ایران با انجام مسئولیت اجتماعی خود برای سازندگی ایران می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی بر آغاز زودهنگام پویش پازل همدلی در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: سال آتی نوشت‌افزار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش‌آموزان خواهد رسید و این هدف‌گذاری به سمتی پیش برود که در برنامه چند ساله هیچ کودک ایرانی بدون نوشت‌افزار نباشد.

قبادی دانا با اشاره به توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت بین دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی ۱۳ تا ۱۸ سال با حفظ کرامت انسانی از مشارکت و همکاری بنیاد مستضعفان، شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای ارائه سیم‌کارت رایگان و توزیع دیجی‌کالا قدردانی کرد و در پایان یادآور شد: پویش پازل همدلی می‌تواند در قالب تامین پوشاک نو شب عید، پوشاک گرم زمستانی و ... ادامه پیدا کند و این مدل موفق به لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا کند.

یادآوری می‌شود؛ اختتامیه پازل همدلی با حضور «ذوالفقار یزدان‌مهر» معاون مشارکت‌های مردمی، «کاظمی» مدیرکل مشارکت‌های مردمی، «مسعود آسیما» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، رئیس انجمن نوشت‌افزار، مدیرعامل پیک تحریر، مدیرعامل نیک‌گامان جمشید، مدیرعامل طلوع بی‌نشان‌ها و مدیرعامل لیمومی برگزار شد.

کد خبر 32633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =