شهریار | ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهریارگفت: همزمان با نزدیک شدن به هفته نیکوکاری ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان شهریار توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از مهر، داوود فهیم راد به برنامه های اداره بهزیستی شهرستان شهریار همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و همچنین هفته نیکوکاری پرداخت و دراین باره اظهار داشت: رسیدگی به معیشتی مدد جویان تحت پوشش اداره بهزیستی برعهده ما می باشد و از تمامی ظرفیت ها به خصوص ورود خیرین استفاده می شود که هم اکنون ۱۰۰ بسته معیشتی ۴۵۰ هزار تومانی توسط خیر نیک اندیش شیرعلی و همسر گرامی ایشان جهت حمایت از اقشار نیازمند توزیع می گردد.

وی ضمن تشکر از تمامی خیرین که تاکنون بهزیستی شهریار را حمایت کرده اند گفت: خوشبختانه خیرین محترم شهریار تاکنون در کنار ما بوده اند و امیدوراریم با حمایت های مادی و معنوی به ویژه پوشاک، ارزاق و لوازم ضروری و ...سایر خیران عزیز بتوانیم مساعدت های خوبی از نیازمندان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در روز احسان و نیکوکاری دلها به هم نزدیک و شکوفه های مهربانی در قلب ها جوانه می زند امروز لبها برای لبخند پر از بهانه هستند و بازار محبت گرم و انشاء الله با یاری خداوند بتوانیم در حمایت از نیامندان کارنامه خوبی از خود به یادگار بگذاریم.

کد خبر 32393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد