پیام تبریک سرپرست بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز مددکار

دکتر مسعود فیروزی، سرپرست بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار را به مددکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

"پیچیده‌شدن شرایط زندگی اجتماعی در دنیای امروز، وجود افراد متخصصی که بتوانند مردم را در طی مسیر دشوار زندگی همراهی و راهنمایی کنند، اجتناب‌ناپذیر می‌سازد. مددکاران اجتماعی را می توان یکی از پیشروترین اقشار جامعه محسوب کرد که با تسلط بر علوم و دانش‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم اجتماعی می‌توانند راهگشای انسان در حل مشکلات مختلف زندگی باشند.فرارسیدن روز بزرگداشت مقام مددکار، فرصت گرانمایه‌ای است که جامعه بار دیگر به اهمیت حضور مددکاران پی برده و زمینه‌های لازم برای معرفی بیش از پیش این گروه مهم و تأثیرگذار را فراهم نماید.

من هم از طرف جامعه بزرگ بهزیستی، ولادت امام علی (ع) و روز مددکار را به کلیه همکاران خدوم به ویژه مددکاران محترم و خانواده‌ی آنها تبریک عرض نموده و از صمیم قلب از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای حل مشکلات شخصی، خانوادگی، شغلی و اجتماعی و...جامعه هدف و مددجویان گرانقدر، تقدیر نموده و از پروردگار متعال برای کلیه خدمت گزاران صدیق و شریف این مرز و بوم توفیق و سربلندی مسئلت می‌نماییم."

مسعود فیروزی

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 32295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد