مینودشت | رفع فقر و محرومیت وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی است

سرپرست اداره بهزیستی مینودشت در دیدار با مسئول زکات کمیته امداد این شهرستان از اقدامات مؤثر این دو نهاد در رفع محرومیت و فقر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ معصومه ملکان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مینودشت با مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ملکان اظهار داشت: بهزیستی با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رجب و نزدیک شدن به سال نو به منظور خدمات رسانی بهتر و سریعتر به جامعه هدف باید برنامه ریزی دقیق و درستی صورت گیرد.

وی افزود: رفع فقر و محرومیت و جایگزینی آرامش و آسایش برای خانواده های نیازمند وظیفه همه دستگاه ها و نهادهاست که در این بین دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی در حیطه کاری خود و برای جامعه هدف به خوبی ایفای نقش میکنند.

سرپرست بهزیستی مینودشت تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر و خوب مشترک بین کمیته امداد و بهزیستی جمع آوری زکات فطریه و توزیع بین نیازمندان شهرستان بوده است که ادامه دارد.

در ادامه حجت الاسلام بلال طوسی مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گفت:خوشبختانه در این بخش با برنامه و تعاملات خوب بین بخشی شاهد هم افزایی خوبی بین دستگاه‌ها و تسریع در توزیع زکات جذب شده بین نیازمندان بودیم که امیدواریم این همکاری و تعاملات توسعه پیدا کند.

انتهای پیام. /

کد خبر 31763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد