تحویل 152 مسکن  به مددجویان بهزیستی ابهر

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت : از آغاز نهضت مسکن152 واحد مسکن مددجویی در این شهرستان افتتاح و به افراد تحت پوشش و واجد شرایط واگذار شده است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی در مراسم افتتاح مسکن که به مناسبت دهه فجر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین در این شهرستان برگزار شد، گفت : در مجموع اداره بهزیستی شهرستان ابهر برای ساخت مسکن مددجویی برای 152 نفر از مدد جویان اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان علاوه بر رایگان نمودن حق انشعاب آب ، برق و گاز ، کمک بلاعوض پرداخت نموده است .

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی تامین بخشی از هزینه های مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان است  ، تصریح کرد : بهزیستی شهرستان ابهر در بارندگی های فروردین ماه سال 1398 که  موجب تخریب 8 واحد مسکونی مددجویی شده بود با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن شهرستان،بسیج سازندگی و مددجویان آسیب دیده  اقدام به ساخت واحد های تخریبی نموده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر ضمن تقدیر از خیرین این شهرستان به عنوان بهترین شرکای اجتماعی بهزیستی اظهار کرد : در سال جاری نیز خیرین با احداث یک واحد مسکن برای خانواده دارای چهار معلول و تهیه تمامی لوازم زندگی و پرداخت هزینه های مصرفی آب ، برق ، گاز و  همچنین پرداخت  90 میلیون تومان جهت احداث مسکن  و بازپرداخت وام مددجویی برای احداث مسکن رامتقبل شده اند .

وی افزود : . طی تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن ، بسیج سازندگی ، سازمان بهزیستی و خود مددجو منعقده گردیده  است ، بنیاد مسکن تعداد 140 کیسه سیمان رایگان ، صد میلیون ریال کمک بلاعوض و مبلغ 400  میلیون ریال وام 5 درصد با دوره تنفس سه ساله و بازپرداخت دوازده ساله کمک نموده اند.

لطیفی  با عنوان این موضوع که  بسیج سازندگی نیز کارهای عمرانی پروژها را از مرحله پی کنی تا تحویل کلید به صورت رایگان انجام داده اند  اظهار داشت : 50نفر از افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کروناو  تحت پوشش وامهای بلاعوض و ودیعه مسکن با سود کم دریافت نموده اند .

کد خبر 31339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد