پایان این هفته؛ آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل مدارک در سامانه دانشجویان بهزیستی

دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی برای درخواست کمک هزینه دانشجویی تا پایان این هفته مهلت دارندتا در سامانه دانشجویان بهزیستی ثبت نام و یا مدارک خود را تکمیل کنند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛دکتر مجید رضا زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات،تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی در خصوص پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی،گفت: سامانه دانشجویی سازمان بهزیستی از اوایل آبان ماه آغاز به کار کرده است و طی دو هفته گذشته برای دانشجویانی که ثبت نام اولیه و ترمی را انجام داده اند و مدارک را به طور کامل بارگذاری کرده اند؛کمک هزینه را پرداخت کردیم.

وی افزود:همچنین برای دانشجویانی که به طور کلی ثبت نام  نکرده بودند و یا نقص مدارک داشتند پرداخت انجام نشد و به همین دلیل از ابتدای هفته گذشته،سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام مجددو تکمیل مدارک باز شده است و این هفته آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل مدارک در این سامانه است.

رضا زاده گفت:با توجه به اینکه برای پرداخت کمک هزینه ها باید حتما سامانه بسته شود،از دانشجویان عزیز می خواهیم که فرصت را مغتنم شمرده و در اسرع وقت نسبت به تکمیل ثبت نام و مدارک خود اقدام کنند تا بتوانیم سریع تر پرداخت ها را انجام دهیم و در حق کسانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند،اجحاف نشود.

کد خبر 31329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد