اسدآباد / مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان جامعه هدف بهزیستی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) جشن تکلیف فرزندان خانواده های تحت پوشش با حضورمسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل، رئیس بهزیستی شهرستان، خسروی روحانی حاضر و خانواده های کودکان و نوجوانانی که به سن تکلیف رسیده اند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد مرضیه نانکلی ضمن خوش آمد گویی و تبریک دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سن تکلیف فرزندان خانواده های تحت پوشش را تبریک گفتند.

وهابیان مسئول روابط عمومی و امورفرهنگی بهزیستی اداره کل  بهزیستی استان با عرض تبریک دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) و همچنین جشن سن تکلیف فرزندان خانواده های تحت پوشش افزود: بهزیستی شهرستان اسدآباد تنها  شهرستانی است که فرزند دختر برای سن تکلیف دارد از ریس شهرستان تشکرو قدردانی کرد.

حجت السلام والمسلمین خسروی  که سخنران این مراسم بودند ضمن تبریک جشن عبادت به کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه، به آنها امید داد که از امروز شما به انجام تکلیف از سوی پروردگار و خالقتان سرافراز شده اید و می توانید مانند بزرگترها با خدا حرف بزنید، ایشان همچنین مطالبی در خصوص احکام و تکالیفشان بیان نمود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهداء  بسته های فرهنگی که توسط رابط امور فرهنگی شهرستان تهیه شده بوداز قرزندان مددجویان دلجویی گردید.  

کد خبر 30681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد