تربت حیدریه | راه‌اندازی مرکز اقامتی ترک اعتیاد اجباری در تربت حیدریه

رئیس بهزیستی تربت حیدریه گفت: مرکز اقامتی ترک اعتیاد اجباری با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با اشتغال ۱۰ نفر، برای سامان دهی و نگهداری معتادان متجاهر در تربت حیدریه راه اندازی شد.

زهره اقبال نیا افزود: این کمپ به مساحت دو هزار متر مربع در خارج از محدوده شهری و در مجاورت جاده روستایی منتهی به شهر بایگ قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی تربت حیدریه، وی گفت: تجهیزات تست کرونا و تست اچ آی وی از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و دیگر اقلام آزمایشگاهی از بیمارستان تامین اجتماعی، برای این کمپ تامین شده است.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه گفت: به همت نهادهایی، چون سپاه پاسداران، ارتش، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی، فرهنگیان و علوم پزشکی، اقلامی از قبیل ۱۰۰ تخته پتو، ۷۰ تخت و چهار بخاری نیز برای این کمپ تامین شده است.

اقبال نیا افزود: ۹۸ نفر از معتادان متجاهر در این کمپ پذیرش شده‌اند و برای هر فرد پذیرش شده روزانه مبلغ ۲۸ هزار تومان پیش بینی شده است که ۵۰ درصد از آن را فرمانداری و مابقی را شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تامین خواهند کرد.

وی گفت: ظرفیت این مرکز هم اکنون ۱۳۰ نفر می‌باشد.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه گفت: این کمپ در قالب تفاهم نامه چهارجانبه همکاری با حضور فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تربت حیدریه راه اندازی شده است.

تعداد کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر در تربت حیدریه بر اساس مشاهدات و آمار غیر رسمی بیشتر از ۴۰۰ نفر برآورد می‌شود.

کد خبر 30331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد