پیام مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

حمیدرضا پوریوسف، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، طی پیامی، فرارسیدن سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی و ولادت صدیقه‌ی مرضیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است:

"انقلاب اسلامی ایران، همان‌طور که امام راحل فرمودند، طلیعه‌ی نور در ظلمت بود و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تبیین نمودند، مطلع رهایی ملت ایران بود. هر دو امام بزرگوار، به‌درستی، انقلاب اسلامی را طلیعه و مطلع نامیدند و این بدان معنی است که این مقطع از تاریخ ایران، منشأ و خاستگاه آفتاب عالم‌تاب و روشنی است که تا انتهای تاریخ بر جهانیان خواهد تابید و درخشش آن به اندازه‌ای است که جهان بشری را از نور الهی، گرمای حیات‌بخش و روشنی ظلمت‌زدای خویش بهره‌مند خواهد ساخت.

سازمان بهزیستی نیز یکی از هزاران نعمات و برکات این انقلاب الهی است که به فرمان رهبر فقید انقلاب، به منظور یاری و توانمندسازی ستمدیدگان و آسیب‌دیدگان کشور و نیز ارتقای منزلت و معیشت افراد دارای کم‌توانی و محدودیت‌های جسمی، روانی و ذهنی، پایه‌گذاری شده و در طول عمر پربرکت خویش، هزاران انسان محروم و نیازمند را از نعمات و برکات خود بهره‌مند ساخته است.
اکنون که در آستانه‌ی چهل و دومین بهار آزادی و رهایی ملت بزرگ ایران ایستاده‌ایم، بسیار مفتخر و خوشنودیم که به عنوان جمعی از این ملت سرفراز که در زیر پرچم بهزیستی گردآمده و شادمانه و پرامید از بیرق ولایت، سایه می‌بریم، این ایام خجسته و مبارک را بویژه در سال جاری که با ولادت افتخارآفرین دختر گرامی پیامبر اکرم(ص)، حضرت زهرای مرضیه(س) مقارن گشته است، به حضور امام غائب، حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب راستینش، رهبری معظم انقلاب، و ملت بزرگوار ایران، همکاران عزیز، مدیران مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه و جامعه هدف بهزیستی تبریک گفته و ضمن آرزوی طول عمر برای مقام عظمای ولایت، جهت امت اسلام و هموطنان عزیزمان، پیروزی‌ها و توفیقات الهی بیشتر و عالی‌تر را از درگاه حضرت احدیت مسئلت نماییم. "

حمیدرضا پوریوسف

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 30298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد