ملارد|برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  شهرستان

 در نشستی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی و سایر نمایندگان ارگانها یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی و پیگیری امور مربوط به معتادین متجاهر و ... در شهرستان ملارد برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری اینگونه نشست ها و نقش آن در بهبود شرایط گفت: تشکیل این گونه جلسات میتواند با ایجاد هماهنگی میان ارگانهای داخل شهرستان نقش بسیار موثری را در کنترل آسیب در شهرستان ایفا نماید. 

داود خادم افزود: بانک اطلاعاتی از معتادین متجاهر در دی ما سالجاری تهیه گردیده که بررسی این افراد با توجه به سن، تاهل، بومی بودن ، ماده مصرفی و ... توسط متخصصان و کارشناسان می تواند در جهت آسیب شناسی و انجام اقدامات بعدی توسط مراکز حمایتی بسیار موثر واقع شود.
 
در ادامه جلسه اعظم عینی معاون پیشگیری این اداره نیز ضمن ارائه آمار و عملکرد مراکز نگهداری از معتادین مسائلی را در خصوص انعقاد قرار داد با مراکز اقامتی میان مدت توسط شهرداری جهت نگهداری این افراد و مشکلات آنان مطرح نمود.
 
بررسی شرایط بیماران در مراکز اقامتی میان مدت، تاسیس مرکز جهت نگهداری معتادین و ... از سایر مواردی بود که مقرر گردید توسط اعضای این شورا پیگیری شود .

کد خبر 30007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد