خدمت‌رسانی به افرادِ با اختلالات ذهنی و هوشیِ تحت پوشش، در قالب تفاهمنامه با موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان

تفاهمنامه همکاری مشترک به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات فعال در زمینه خدمت‌رسانی به افرادِ با اختلالات ذهنی و هوشیِ تحت پوشش فی‌ما معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمد نفریه» معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیانِ اینکه سال گذشته طرح ورزش معلولین در روستاها در CBR فعال شد، ادامه داد: البته شیوع کرونا فعالیت ما را متوقف کرد این در حالی است که تاکید ما بر معلولین در خانواده است و در این راستا نباید خانواده‌های معلولان را فراموش کرد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، اذعان کرد: موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان، آغاز جدیدی برای مسابقات المپیک ایران است.

کمالی: حمایت از خدمات داوطلبی می‌تواند به پویایی فعالیت‌های بهزیستی کمک کند

در ادامه، «محمد کمالی» مدیرعامل موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان، اذعان کرد: برنامه‌هایی که تاکنون در المپیک ویژه ایرانیان صورت پذیرفت یک تجربه ذی‌قیمتی از خدمات ما در سال‌های ۷۰ و ۷۱ است که از بخش غیردولتی در سازمان بهزیستی کشور نشات گرفت.

مدیرعامل موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان با اشاره به دریافت خدمات بیش از ۲ هزار مرکزِ تحت پوشش از سازمان بهزیستی کشور، گفت: حرکت به سمت ارائه خدماتِ داوطلبی می‌تواند به پویایی فعالیت‌های بهزیستی کمک کند و ما در این موسسه تلاش خواهیم کرد جامعه هدف، بیش از پیش از خدمات ما بهره‌مند شوند.  

یادآوری می‌شود، توسعه فعالیت‌های بدنی و ذهنی در راستای ارتقاءِ سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد دارای اختلالات ذهنی و هوشی با استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی، برگزاری مسابقات ورزشی برای توسعه دانش و توانمندی‌های افرادِ با اختلالات ذهنی و هوشی، بخشی از محورهای همکاری مشترک معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با موسسه حامی المپیک ویژه ایرانیان است.

کد خبر 29183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =