مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده برگزار شد، از طرف مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر حمیدرضا پوریوسف در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلم شهید محسن فخری‌زاده در مشهد برگزار شد، از سوی سرتیپ دوم پاسدار حسین علی یوسفعلی زاده، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در این مراسم، دو تن از مسئولین سپاه امام رضا و نیز مدیر کل بهزیستی در خصوص ارزش‌های انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های این شهیدان سخنرانی کردند.

در متن تقدیرنامه‌ی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی آمده است: "عرصه پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می کند که این ویژگی ها را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سروجان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند. پاسداشت آن حماسه ها، عینیت بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع باشکوه و طلایی در جامعه از مولفه های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می باشد. بدین وسیله از حضور و تلاش‌های جناب‌عالی در برگزاری و گرامیداشت برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تقدیر و تشکر می‌نماییم."

کد خبر 29023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد