پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۲۰ درصدی یارانه آبان ماه مراکز توانبخشی در روزهای آینده

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۲۰ درصدی یارانه آبان ماه مراکز توانبخشی طی روزهای آینده خبر داد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور برای کمک به مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان در ایام کرونا اظهار کرد: در سه نوبت کمکهایی به صورت نقدی به حساب مراکز واریز شده است. همچنین  در یک نوبت هم کمک نقدی به پرسنل پرداخت شده است.

وی در رابطه با محل تأمین کمک‌های پرداخت شده به مراکز و پرسنل مراکز خاطرنشان کرد: مرحله اول و کمک به پرسنل از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان انجام شده است و دو مرحله بعدی از محل بودجه‌های سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی بنا داشت فصل چهارم کمکها را به مراکز توانبخشی پرداخت کند گفت: با توجه به  اینکه در این زمینه با مشکلات اعتباری روبه‌رو هستیم هنوز این امر محقق نشده است البته قرار است کمکهایی در قالب افزایش یارانه ۲۰ درصد مراکز به حساب آنها واریز شود.

نفریه گفت: براساس مصوبه‌ای که در هیئت وزیران به تصویب رسیده است یارانه مراکز در سال جاری ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت که یارانه آذرماه با تعرفه جدید و افزایش ۲۰ درصد پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین برای آبان ماه نیز بنا داریم مابه التفاوت افزایش ۲۰ درصدی را پرداخت کنیم و تا پایان سال یارانه مراکز بر اساس تعرفه جدید پرداخت خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین در رابطه با پرداخت مابه‌التفاوت افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز توانبخشی از ابتدای سال جاری گفت: این مشروط به تأمین اعتبارات و در صورتی که این امر محقق شود ما نیز به صورت متمرکز آن را به حساب مراکز واریز خواهیم کرد.

نفریه همچنین اظهار امیدواری کرد دستگاه‌هایی از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای حضرت امام در ادامه شرایط کرونایی کمکهایی را به سازمان بهزیستی داشته باشند.

کد خبر 28819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =