یکصدو هفده مرکز مثبت زندگی بهزیستی در استان مازندران در حال آماده سازی جهت آغاز فعالیت هستند

مدیر کل بهزیستی استان مازندران از ارائه ۲۲ خدمت سطح اول بهزیستی به جامعه هدف و سایر اقشار جامعه توسط مراکز مثبت زندگی بهزیستی در استان با محوریت خدمات الکترونیک خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان از تسهیل دریافت خدمات مددجویی به جامعه هدف و سایر اقشار جامعه توسط مراکز مثبت زندگی خبر داد و گفت : ۲۲ خدمت سطح اول بهزیستی  در این مراکز ‌که همگی مناسب سازی شده اند و شرایط حضور معلولین و مددجویان در آنها فراهم گردیده است و موجب دسترسی آسان به این خدمات در مناطق شهری و روستایی و کم برخوردار میگردد ، ارائه خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی ادارات کوچک بهزیستی و محلی برای همدلی مردم است، تصریح کرد :این مراکز با اهداف ۱۹ گانه خود و با تمرکز بر الکترونیک محور، مددکار محور،خانواده محور و اجتماع محورفعالیت دارند که از مهمترین اهداف آن می‌توان به جذب مشارکت‌های مردمی و تقویت رویکرد ارائه سریع و بهنگام خدمات به جامعه هدف اشاره داشت.

دکتر گوهردهی در ادامه افزود : با آغاز به کار این مراکز حدود ۶۰۰ نیروی متخصص در حوزه‌ رشته های مددکاری ، روانشناسی، علوم تربیتی و جامعه شناسی و..... بعنوان صاحبان امتیاز و مسئولان فنی ومددکاران و کارشناس مشغول به فعالیت خواهند شد.

کد خبر 28406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد