مجمع مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کشور با حضورروسای دفاتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور ، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ومعاون امور اجتماعی برگزار شد

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان در جلسه مشورتی دفتر شبه خانواده بهزیستی کشور گفت : آموزش فرزندان در دوران کرونا و شرایط نگهداری کودکان در مراکز بهزیستی زنجان ارزیابی گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود :  خوشبختانه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی زنجان خروجی بسیار خوبی داشتند و امروز فرزندان بهزیستی زنجان جزو افرادی هستند که به دلیل رشد وتوانمندی و مهارت های فنی و هنری  بهزیستی از آنها خدمت می گیرد.

وی یادآور شد : موسسات بسیاری جزو شرکای اجتماعی بهزیستی و یاریگر کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

محمدی تصریح کرد :دردوران کرونا زیرساختهای مناسب برای تحصیل فرزندان در مراکز ایجادشده و خوشبختانه کمبود تبلت در مراکز وجود ندارد و مادر پی تامین نیازهای آموزشی امدادبگیران هستیم.

و ی خاطر نشان کرد : بهزیستی استان زنجان با حمایت موسسه حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس موفق شد برای اولین بار زندگینامه شهید "بقا ثمین تاب"فرزند بهزیستی را بصورت کتاب چاپ و توزیع نماید .

دکتر خاکی
معاون دفتر امور کودکان ‌نوجوانان سازمان بهزیستی کشور نیز در در این جلسه گفت :بهزیستی استان زنجان جزو استانهای موفق در زمینه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است که خوشبختانه تجارب بسیار خوبی نیز در این زمینه جهت اشتراک گذاری با استانهای دیگردارند .

دکتر خاکی با بیان اینکه درنگهداری فرزندان مراکز توجه به خلاقیت ،رشد وتوانمندی فرزندان مهم است ، افزود : درواگذاری شیرخوارگاهها توجه به لیاقت و توانمندی فرد متقاضی بسیار مهم است

کد خبر 28269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد