پرداخت یارانه آذر مراکز توانبخشی با افزایش ۲۰ درصد

مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت یارانه آذرماه مراکز با احتساب افزایش ۲۰ درصدی خبر داد.

مصطفی سراج مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به زمان پرداخت چهارمین مرحله از کمک‌های سازمان بهزیستی در ایام کرونا به مراکز توانبخشی برای تأمین اقلام بهداشتی اظهار کرد: در این زمینه تمام مکاتبات با حوزه بودجه و ذی‌حسابی انجام شده است و به زودی چهارمین مرحله از کمک‌ها به حساب مراکز واریز خواهد شد.

وی در رابطه با تأخیر زمان واریز چهارمین مرحله کمک‌ها به مراکز اظهار کرد: با توجه به اینکه ما نمی‌توانیم از سایر ردیف‌ها اعتباری تأمین کنیم به همین خاطر تأخیری در زمان واریزها انجام شده اما در کل مشکلی وجود دارد و به صورت متمرکز این کمک‌ها به مراکز واریز خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور گفت: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی نیز اعلام شده است به هر فرد معلول و سالمند در مراکز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد که این رقم به حساب مراکز واریز می‌شود.

سراج همچنین در رابطه با افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان و معلولان خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران قرار شده است که از ابتدای سال جاری یارانه مراکز ۲۰ درصد افزایش یابد که این مصوبه در هفته‌های گذشته به تصویب رسیده است.

وی افزود: بر همین اساس یارانه آذر مراکز با احساب افزایش ۲۰ درصدی به حساب مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان واریز خواهد شد. همچنین بر اساس مصوبه هیئت وزیران ما به التفاوت ماه های گذشته نیز در برنامه سازمان قرار دارد.

مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که ما به التفاوت افزایش ۲۰ درصدی یارانه مراکز در چه زمانی به حساب مراکز واریز خواهد شد گفت: تلاش می‌کنیم این کار در اسرع وقت انجام شود. همچنین در سال های گذشته نیز ما به التفاوت ۵ الی ۶ ماه افزایش یارانه مراکز به حساب آنها واریز می‌شد اما امسال تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار، مبلغ بیشتری به مراکز واریز می‌شود.

کد خبر 28148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =