پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز پرستار

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمام فعالان این حوزه به ویژه پرستاران شاغل در کلیه مراکز زیرمجموعه بهزیستی تبریک گفتند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمام فعالان این حوزه به ویژه پرستاران شاغل در کلیه مراکز زیرمجموعه بهزیستی تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است:

پرستار از نظر محبت و عشق به بیماران و از جهت نزدیکی روحی و عاطفی نسبت به آنان، در چنان جایگاه بالایی ایستاده است که مقام پرستاری از پیامبر اکرم(ص) را به دخترش حضرت فاطمه(س) داده و افتخار پرستاری اباعبدالله(ع) در کربلا را به زینب کبری(س) سپرده‌اند.سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز گرامیداشت پرستار، انگیزه‌ای است که جایگاه پرستاری آن بانوی بزرگوار اسلام را نمادی از توجه دین مبین اسلام به مقام و جایگاه پرستاران بدانیم.

فرارسیدن این روز فرخنده و مبارک را به همه‌ی مادران، خواهران، دختران و دیگر پرستارانی که شب و روز در کنار بستر بیماران، افراد دارای معلولیت، مجروحین، جانبازان، آزردگان جان و روان و سایر بیماران وطن‌ عزیزمان در گوشه و کنار این خانه‌ی بزرگ، بسر می‌برند و چشم امید به بهیود بیماران‌شان دارند تبریک و تهنیت می‌گوییم.

از یاد نمی‌بریم که تعدادی از شیفتگان خدمت، در مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت بهزیستی در کنار سالمندان، بیماران روانی مزمن، افراد دارای معلولیت، بی‌پناهان و خشونت‌دیدگان و دیگر مددجویان عزیزمان که مبتلا به بیماری کرونا شده یا از عوارض آن رنج می‌برند، بدون کمترین چشمداشت و امتیازی، شمع جانشان را در پای وجود بیماران‌شان می‌سوزانند و وجود نازنین‌شان را وقف پاسداری از سلامت جسم و روان آنان می‌کنند.

از پروردگار بزرگ می‌خواهیم که همان پاداش زینب کبری را به این دلسوختگان وظیفه‌شناس عطا فرماید و سعادت‌مندی دنیا و آخرت را نصیب آنها نماید. 

کد خبر 27896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد