بازدید نمایندگان رئیس سازمان بهزیستی کشور از منازل مددجویان در مناطق سیل زده استان های جنوبی کشور

مدیر پدافند غیر عامل و دبیر ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور به نمایندگی از رئیس این سازمان از منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل زده استان های جنوب کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، محمد رضا کاظم زاده گفت: گزارشی از میزان خسارت وارد شده به منازل و لوازم زندگی مددجویان بهزیستی که در مناطق سیل زده ساکن هستند، در دست تهیه است و پس از احصای دقیق خسارت برای بررسی و تخصیص اعتبارات در اختیار رییس سازمان بهزیستی کشور قرار می گیرد.

مدیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور افزود: به دنبال بارش شدید باران در کشور و وقوع سیل در استان های جنوبی، به دستور رییس سازمان بهزیستی کشور، سفر به مناطق سیل زده استان های جنوبی کشور به منظور رسیدگی و بررسی وضعیت منازل مددجویان سازمان بهزیستی در این استان ها را آغاز کردیم.

وی افزود: تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در این سفر از مناطق سیل زده استان های لرستان، خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان  بازدید کردند و ضمن بررسی خسارت منازل مددجویان عزیز بهزیستی در این استان ها کمیته های ستاد بحران را با حضور مدیران کل استان، روسای شهرستان ها و اعضای تیم مدیریت بحران استان تشکیل دادند.

کاظم زاده گفت: در این جلسات بر اجرای دقیق بخشنامه ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور و همچنین آماده باش کامل تیم های محب، اورژانس اجتماعی و توانبخشی مبتنی بر جامعه در استان ها تاکید شد.

وی افزود: بیشترین خسارات سیل به منازل و لوازم مددجویان بهزیستی در بندر ماهشهر و شهرستان کارون از استان خوزستان و همچنین در منطقه وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر بوده است و خوشبختانه منازل مددجویی در استان های فارس و لرستان؛ خسارتی نداشته اند.

گفتنی است این بازدیدها هم اکنون نیز ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

کد خبر 27488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد