صالح آباد | تحویل دو قطعه زمین 60 متری به قرار گاه خاتم الانبیا برای ساخت مسکن مددجویی در صالح‌آباد

رئیس بهزیستی صالح‌آباد از تحویل دو قطعه زمین به نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) جهت ساخت مسکن برای 2 معلول شدید در روستای بنی‌تاک از بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

زری صادقی اظهار کرد: این دو قطعه زمین در راستای اجرای تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار که بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) منعقد شده صورت گرفت.

وی به تحویل زمین در قطعه‌های 50 و 60 متری برای ساخت مسکن معلولین در این منطقه اشاره کرد و افزود: طبق تفاهمنامه دوجانبه که در راستای طرح محرومیت‌زدایی بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و بهزیستی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده واحدهای 60 متری برای معلولین شدید سرپرست و 50 متری برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

صادقی بیان کرد: به جهت اینکه، دو قطعه زمین مذکور برای دو مددجوی دارای معلولیت شدید در نظر گرفته شده، هر دو واحد با متراژ 60 متر مربع ساخته می‌شود.

صادقی اظهار داشت: این زمین‌ها آورده‌ی مددجو است و هزینه ساخت به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی و قرارگاه تأمین می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: قرار است 75درصد هزینه ساخت به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی و در سه مرحله به قرارگاه خاتم پرداخت شود و 25 درصد بقیه به شکل خدمات فنی و خدمات اجرایی از سوی قرارگاه تأمین خواهد شد.

رئیس بهزیستی صالح‌آباد گفت: حسب توافق انجام شده، این واحدها ظرف یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 27457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد