شورای اطلاع‌رسانی حوزه سلامت تشکیل شد

با اتفاق نظر و حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت مردم نسبت به تشکیل شورای‌ اطلاع‌رسانی حوزه سلامت اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل انتقال خون استان، جمعیت هلال احمر گلستان، معاونت درمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت استان به میزبانی اداره کل بهزیستی گلستان گردهم آمدند تا با تشکیل شورای اطلاع‌رسانی حوزه سلامت گامی مهم در امر انتشار اخبار کرونا بردارند.

دراین جلسه رضا متکی مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان ضمن خیرمقدم به مدیران و همکاران گفت: خرسندیم که با حسن توجه همکاران در ادارات و سازمان های دیگر توانسته‌ایم با صدایی واحد جامعه هدف خود را در خصوص ویروس منحوس کرونا آگاه سازیم.

وی در ادامه به ارائه پیشنهاداتی در خصوص اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت پرداخت و بیان داشت: با بارش افکار جمعی و توصیه های اکید قرآن کریم و نبی مکرم اسلام(ص) در خصوص مشورت می توان به نتایج مطلوب و پربازدهی برسیم.

یعقوب زنگانه مدیر روابط عمومی انتقال خون گلستان نیز ضمن قدردانی از راه اندازی پویش آفاق سلامت توسط اداره کل بهزیستی گلستان در زمان بحران کمبود ذخایر خونی گفت: با کمک چنین پویش هایی به سطح مطلوب ذخایر خونی رسیده و جان بسیاری از هم‌ وطنانمان را نجات داده است.

زنگانه اظهار داشت: در فراخوان نذر پلاسما دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز وضعیت مشابهی داشته و خواهان مراجعه بیشتر بهبودیافتگان کرونا دراین پویش هستیم تا بیماران کنونی مبتلا نیز با کمک خیرین سلامت بهبود یابند.

همچنین علی متکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کار مهم و اصلی این شورا آگاه سازی و اطلاع‌رسانی به موقع موضوعات مرتبط با کرونا و حوزه سلامت به جامعه هدف بوده و با بکارگیری تمام ظرفیت دستگاه ها اجرایی می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و پتانسیل بالای روابط عمومی دستگاه ها در جامعه هدف خود میتوان هر اداره، سازمان یا نهادی خود یک مبلغ حوزه سلامت و بهداشت عمومی باشد که ان شاالله در این شورا به این مهم پرداخته می‌شود.

در پایان جلسه علی متکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعنوان رئیس این شورا و مهدی احمدی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان دبیر آن معرفی شده و به تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام./

کد خبر 27298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد