مینودشت | حضور فرماندار در اداره بهزیستی شهرستان و تقدیر از دو پرسنل دارای معلولیت این اداره

به مناسبت هفته معلولین فرماندار شهرستان مینودشت با حضور دراداره بهزیستی شهرستان دضمن بازدید، از دو پرسنل دارای معلولیت شاغل در این اداره قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان؛ سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار شهرستان مینودشت در اداره بهزیستی شهرستان حضور یافته و هفته معلولین را به کارکنان خدوم آن تبریک وتهنیت گفت.

حسینی نیا بیان داشت: عملکرد مثبت بهزیستی در شهرستان و تلاش در زمینه رفع نیازهای معلومین به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه کمک شایانی به مردم است.

وی افزود: کمک و یاری‌رساندن به هم نوع، فضیلتی است بزرگ ودر اسلام سفارش زیادی به آن شده است.

فرماندار مینودشت ادامه داد: کمک باید به حال کمک گیرنده مفید باشد و موجب ناراحتی او نشود. در این میان، کمک به افراد معلول، برداشتن همه موانع و مشکلات نیست بلکه کمک به انجام کاری است ک این افراد ازعهده آن بر نمی آیند.

حسینی نیا اظهار داشت: فراهم ساختن امکانات شرکت واقعی معلولان جسمی در زندگی اجتماعی، در آن ها دلگرمی، اعتماد به نفس و نشاط می آفریند.

در این بازدید خانم معصومه ملکان سرپرست اداره بهزیستی مینودشت نیز گفت: هدف از نامگذاری روز جهانی معلولین را افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت های آنها است.

وی در ادامه خلاصه ای از وضعیت عملکرد بهزیستی در ۹ ماه اخیر در خصوص حوزه معلولین ارائه کرد.

انتهای پیام. /

کد خبر 27197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد