پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گلستان به مناسبت هفته معلولین

وظیفه همه نهادهای مردمی و دولتی، علاوه بر توجه و رعایت حقوق اجتماعی و تامین نیازهای اساسی عزیزان معلول؛ اجرایی و پیاده کردن قوانین و مقرراتی است که از سوی نهادهای قانونی و مسئول به تصویب رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن تبریک هفته معلولین پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

هفته معلولین یعنی تکریم و تجلیل از کسانی که علی‌رغم داشتن محدودیت‌، با استعانت از قدرت الهی و عزمی راسخ ، سرافرازانه با تلاش و جدیت در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.


فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی است ارزشمند تا با نگاهی متفاوت و اندیشه‌ای نو بار دیگر به توان بالقوه وحقوق حقه این افراد توجهی خاص نموده و در کنار الگو قرار دادن اراده و پشتکار مثال زدنی جمع زیادی از آنان در ناتوان کردن ناتوانی خود در حد مقدورات خویش برای فراهم آوردن زمینه به زیستن آنان تلاش نماییم .


بدین منظور وظیفه همه نهادهای مردمی و دولتی، علاوه بر توجه و رعایت حقوق اجتماعی و تامین نیازهای اساسی عزیزان معلول؛ اجرایی و پیاده کردن قوانین و مقرراتی است که از سوی نهادهای قانونی و مسئول به تصویب رسیده است.


امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی و همان‌گونه که در شعار روز جهانی معلولان آمده: «ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت»، با ریشه‌کنی ویروس کرونا، افراد دارای معلولیت در کنار سایر اقشار جامعه، با شادابی و نشاط زندگی کنند.

انتهای پیام./

کد خبر 26992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد