استاندار کردستان در روز جهانی معلولین پیامی صادر کرد

 بهمن مرادنیا در پیامی روز جهانی بزرگداشت معلولین را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ،  متن پیام به این شرح است:

روز جهانی معلولین یادآور توجه به کسانی است که ممکن است محدودیت‌ها راه بروز و ظهور بسیاری از نیازها و توانمندی‌هایشان را مسدود کرده باشد، بجاست که به بهانه این روز بار دیگر روابط خود را با جامعه معلولین مورد کند و کاو قرار داده و به وظایف و تکالیف خود در برابر آنان و نیز نقش و تاثیر ایشان در شکوفایی جامعه بیش از پیش توجه نماییم.


لذا شایسته است مسئولین دستگاه‌های اجرایی، خیرین و فعالان اجتماعی موارد زیر را مد نظر قرار داده و سازمان‌های متولی امور معلولین را از یاری و مساعدت خود بهره‌مند نمایند:


۱- مسئولین دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی ناشی از کرونا تقاضاهای جامعه هدف را با طیب خاطر پذیرفته و اهتمام خود را در راستای کاهش مشکلات ایشان بکار گیرند.


۲- شایسته است فعالان اجتماعی، خیرین و به طور کلی همه دلسوزانی که دغدغه کاهش مشکلات دیگران را دارند در این شرایط جامعه معلولین و همیاران آنان را از عطوفت و دلسوزی خود بهره‌مند نمایند.

در خاتمه توفیقات روزافزون همگان را از خداوند بزرگ خواهانم و از برادران و خواهران دارای معلولیت انتظار دارم با تحمل مشکلات، مسئولین امر را در جبران کاستی‌ها یاری رسانند.
 

کد خبر 26784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد