افتتاح رسمی سامانه ملی دیده بان بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور

همزمان با سراسر کشور سامانه ملی نظارت مردمی(۱۴۸۲) بهزیستی با عنوان دیده بان بصورت ویدیوکنفرانس با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بصورت رسمی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به راه اندازی سامانه کشوری نظارت مردمی بهزیستی کشور با نام دیده بان گفت: شهروندان و جامعه هدف بهزیستی می‌توانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت بهزیستی اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپ‌های ترک اعتیاد ومراکز نگهداری ایتام و کودکان کار و بی سرپرست و کلینیک‌های مددکاری و ... را در سامانه دیده بان ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.

وی دقت، سرعت و صحت در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات را شعار و هدف این سامانه برشمرد و افزود: در کنار دریافت شکایات، این سامانه همچنین آماده دریافت پیشنهادها و ایده‌های همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در جهت ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص و مشکلات است.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود :شماره تلفن ۱۴۸۲سامانه دیده بان بصورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به تماس های شهروندان و ثبت نظرات مردمی است.

کد خبر 26082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد