افتتاح رسمی سامانه ملی دیده بان

همزمان با سراسر کشور سامانه ملی نظارت مردمی(۱۴۸۲) بهزیستی با عنوان دیده بان عصر امروز سه شنبه بصورت ویدیوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور بصورت رسمی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، با رونمایی این سامانه عموم شهروندان و جامعه هدف بهزیستی می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۸۲، شکایات خود از مراکز تحت نظارت بهزیستی اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپ‌های ترک اعتیاد، مراکز نگهداری ایتام، کودکان کار و بی سرپرست، کلینیک‌های مددکاری و غیره را در این سامانه ثبت تا مورد بررسی قرار گیرد.

زهرا همتی تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات را هدف اصلی ایجاد این سامانه برشمرد و افزود: علاوه بر دریافت شکایات مردمی همچنین پیشنهادات و ایده‌های همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در راستای ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص از طریق این سامانه دریافت و پیگیری خواهد شد.

وی یادارو شد: شماره تلفن ۱۴۸۲سامانه دیده بان بصورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به تماس های شهروندان و ثبت نظرات مردمی است.

پایان

کد خبر 26069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد