شهرقدس| نشست بررسی مسائل بهداشتی مراکز ترک اعتیاد

نشست بررسی مسائل و رعایت شیوه نامه های بهزیستی با حضور رئیس و معاون پیشگیری و مسولین مراکز اقامتی شهرستان قدس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این سلسله  نشست ها که به صورت دوره ای برگزار می شود، مسئولین مراکز اقامتی در خصوص رعایت بخشنامه های صادر شده و دستورالعمل ها و رعایت بهداشت در مراکز، گفتگو کرده و به تبادل نظرات پرداختند.

رئیس بهزیستی شهرستان قدس ضمن تشکر از عملکرد خوب مراکز گفت: افرادی که جدید در مرکز پذیرش می شوند رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط موجود الزامی هست و بخشنامه های صادره مانند سابق اجرایی می باشد.

پروین یاری زاده در ادامه افزود:  تجمعات در مراکز ممنوع بوده و فاصله گذاری تخت هاو همچنین سیستم تهویه، گرمایشی ساختمان ها و وسایل ایمنی آتش نشانی مورد بررسی قرار بگیرد.

 معاون امور توسعه پیشگیری نیز در ادامه جلسه گفت: در بدو ورود مددجو جدید آزمایشات لازم از نظر بالینی توسط پزشک مرکز انجام شود تا افرادی که متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا هستند وارد مرکز نشده و همچنین قرنطینه افراد مشکوک به صورت دوره ای چهارده روز به صورت کامل انجام شود.

کد خبر 25731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد