حضور ۵۰ درصدی کارمندان در اداره /تعطیلی پنجشنبه های استان البرز

جلسه هم اندیشی ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ با حضور مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز، دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار و سایر اعضاء جلسه در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، در این جلسه مصوبات جلسه قبل بررسی و در خصوص موارد و مشکلات پیش رو چاره اندیشی شد.

دکتر « اسدالله حیدری » مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه گفت : مصوباتی که در ستاد کرونا برای استان تهران تصویب می شود برای البرز هم باید اجرا شود ، با توجه به تردد بسیار زیاد و مبادلات جمعیتی روزانه و مسافرت های بین دو استان البرز و تهران به گونه ای است که امکان تفکیک وجود ندارد و قانون ۵۰ درصد حضور کارکنان و تعطیلی روزهای پنجشنبه تصمیم بسیار خوبی بود که در جهت کنترل و کاهش ویروس کرونا گرفته شد.

وی افزود : دورکاری به معنای بیکاری نیست این را به همه همکاران یادآوری کنید ، در روزهایی که افراد دورکار هستند حتما باید on call باشند و پاسخگوی حوزه مربوط به خود باشد و به وظایف خود عمل نمایند و در این زمینه هیچگونه کوتاهی پذیرفته نیست.

وی بیان داشت : برای دورکاری افرادی که آسیب پذیرند و یا بیماری های زمینه ای دارند و همچنین اتاق هایی که تراکم بالاتری نسبت به سایر اتاق های اداره دارند در اولویت قرارداده شوند.

دکتر حیدری افزود : در صورت ابتلای بستگان درجه یک همکاران به بیماری کرونا با تشخیص پزشک معتمد اداره (اقای دکتر ریحانی) بدون انجام تست کرونا آن همکار بهتر است حداقل تا ۱۵ روز مداوم دورکار باشد.

در پایان مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد زیرساخت ها و نرم افزار های مورد نیاز همکاران جهت استفاده از دور کاری فراهم گردد.

کد خبر 25507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد