پیام رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت یکم آبان «روز ملی آمار و برنامه ریزی»،پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن پیام به این شرح است:

در عصر حاضر که به درستی عصر اطلاعات نامیده شده، بهره‏ مندی از تکنیک‏ها و فرایند نظام‏دار علوم آماری از عوامل مهم سیاستگذاری، تدوین نقشه راه در مقیاس‏های خرد و کلان و یکی از شاخص‏های ارزیابی توسعه پایدار کشورها محسوب می‏شود. علم آمار با صرفه جویی در زمان، هزینه ‏ها و منابع انسانی، اجرای موفق و عملیاتی شدن طرح‏های توسعه‏ای کشور را تسهیل می‏ نماید.

از آنجا که توان علمی بالاتر و اطلاعات آماری قابل اتکاء بیشتری وجود داشته باشد، قدرت تصمیم گیری در جهت منافع ملی نیز افزایش می‏یابد. سازمان‏ها نیز به تبعیت از ساختارهای کلی از رهگذر تهیه و تولید آمار، قادر خواهند بود در تحقق اهداف و سیاست‏های کلی جامعه نقش موثری ایفا نمایند.

سازمان بهزیستی کشور با اذعان بر سهم علوم آماری و نیرومندی تأثیرات آن در راستای ارتقاء معیشت و رفاه شهروندان و تثبیت و تقویت نظام سلامت اجتماعی کشور نسبت به ایجاد زیرساخت‏های تولید آمارهای شفاف و دقیق و نهادینه سازی فرهنگ تحلیل آماری و بیان واقعیات موجود و ترسیم وضعیت مطلوب همواره تلاش می نماید.

ضمن گرامیداشت و شادباش "روز ملی آمار" به همه تلاشگران و فعالان عرصه آمار و برنامه ریزی در سراسر کشور، به ویژه پرسنل پر تلاش در مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و فناوری سازمان و همکاران مرتبط با موضوع در ادارات کل بهزیستی سراسر کشور از تلاش‏های ارزنده ایشان در اجرای فرایندهای نظام اطلاعات و آمار قدردانی می ‏نمایم.

موفقیت روزافزون همگان را در مسیر توسعه، پویایی و تحقق اهداف عالیه سازمان از خداوند منان مسألت می ‏نمایم.

                                                                                         دکتر وحید قبادی دانا

                                                                        معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 24929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =