ابلاغ بخشنامه«دستورالعمل تاسیس،اداره و انحلال مراکز و موسسات موضوع ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت»

آخرین نسخه بازنگری شده «دستورالعمل تاسیس،اداره و انحلال مراکز و موسسات موضوع ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت»طی بخشنامه ای از سوی رییس سازمان بهزیستی کشور به مدیران کل بهزیستی استان ها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن بخشنامه به این شرح است:

مدیران کل محترم بهزیستی استان ها

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و احترام،با استناد به اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور اجرای هر چه دقیق تر جزء ۸ بند پ ماده۵۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت،آخرین نسخه بازنگری شده «دستورالعمل تاسیس،اداره و انحلال مراکز و موسسات موضوع ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت»به عنوان نقشه راه اجرای سیاست های سازمان بهزیستی در واگذاری فعالیت های غیر حاکمیتی به بخش خصوصی و با تاکید بیش از پیش بر ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه به جامعه هدف سازمان و لحاظ نمودن حقوق فعالان و همکاران بخش غیردولتی و خیرین و نیکوکاران کشور جهت اجرا در تمامی سطوح سازمانی ابلاغ می گردد.

نسخه دستورالعمل پیوست مشتمل بر ۶۳ ماده و ۱۲۲ تبصره،حاصل تدبیر،تلاش و تجربیات جمعی از معاونین،روسای دفاتر ستادی و مدیران کل استان ها و کارشناسان حوزه های تخصصی و دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی است که در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین سازمان،مورخ ۹۹/۶/۳ به تصویب رسیده است.

از تاریخ ابلاغ،دستورالعمل مذکور مورد استناد در تمامی حوزه های ستادی،استانی و واحدهای اجرایی قرار گرفته و به موجب آن تمامی آیین نامه ها،دستورالعمل ها و بخشنامه های قبلی مرتبط،فاقد اعتبار اجرایی تلقی می گردند.

بدیهی است مسئولیت اعمال فرآیندها و نظارت بر حسن اجرای مفاد این دستورالعمل بر عهده مدیران کل بهزیستی در هر استان و «معاونت مشارکت های مردمی،موسسات غیر دولتی،توانمند سازی و امور مجلس» در کشور خواهد بود.

                                                                              دکتر وحید قبادی دانا

                                                                          معاون وزیر و رییس سازمان

دستورالعمل تاسیس،اداره و انحلال مراکز و موسسات موضوع ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت                                                                                                                                                       

کد خبر 24398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =