‍ لرستان | واگذاری 310 واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۳۱۰ واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت این سازمان واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی  اظهار کرد: در سال ۹۷ در تمام شهرستان‌های استان ۳۹ مهدکودک راه‌اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز سه مرکز حمایتی کودک و خانه کودک و نوجوان راه‌اندازی شد.
 
توکلی افتتاح طرح باشگاه کتابخوانی مهدهای کودک در شهرستان خرم‌آباد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این سازمان در سال گذشته عنوان کرد و با بیان اینکه همچنین ۱۳ پایگاه سلامت اجتماعی را در تمام شهرستان‌های استان به منظور توانمندسازی و اوقات فراغت نوجوانان راه‌اندازی کردیم، عنوان کرد: همچنین در این مدت شش مرکز توان‌بخشی برای رفاه حال مددجویان در شهرستان‌های رومشگان، بروجرد، الیگودرز، ازنا و خرم‌آباد راه‌اندازی شده است.
 
مدیرکل بهزیستی لرستان از واگذاری ۳۱۰ واحد مسکن به مددجویان تحت حمایت در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: همچنین برای توانمندسازی مددجویان شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت و دلفان سه کارگاه ایجاد اشتغال راه‌اندازی کردیم.
 
وی افزود: برای خدمات‌دهی بهتر به زوجین و کاهش معلولیت‌ها، نیز دو آزمایشگاه ژنتیک در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد راه‌اندازی شده است.همچنین برای حمایت هرچه بیشتر از سالمندان نیز دو خانه سالمندان و بنیاد فرزانگان در خرم‌آباد و الیگودرز راه‌اندازی شده است.

کد خبر 2341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد