بامناسب سازی محیط و مبلمان شهری محدودیتهای افراد دارای معلولیت را به حداقل برسانیم

جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری با حضور سیدرسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، بخشداران، شهرداران، رئیس اداره بهزیستی و روسای ادارات مرتبط در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری با موضوع گزارش عملکرد ادارات مختلف در حوزه مناسب سازی محیط های اداری برای معلولین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر : در این جلسه حسینی فرماندار تاکید کرد: مناسب سازی قسمتی از پیاده روها برای معلولین، اختصاص بخشی از پارک شهر برای معلولین و نیازهای بهداشتی معلولین در ساخت و سازهای جدید شهرداری ها حتما لحاظ شود.  
   
فرماندار شهرستان آزادشهر خواستار نگاه ویژه به این قشر از جامعه شد و افزود:با مناسب سازی محیط و مبلمان شهری توانیم اکثر مشکلات و محدودیت‌های معلولین عزیز را به حداقل برسانیم تا بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند. 

در ادامه مریم سادین رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی برای سهولت امور معلولین گفت: بر اساس شاخصهای استاندارد اقدامات دستگاههای اجرایی شهرستان در حوزه های مختلف ارزیابی شده که با تایید فرماندار محترم این ارزیابی برای ادارات شهرستان و ادارات کل استانی آنها ارسال خواهد شد.

کد خبر 23219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد