سالن چند منظوره شیر خوارگاه احسان تبریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در پنجمین روز از هفته دولت سالن چند منظوره شیر خوارگاه احسان با حضور دکتر صحاف مدیر کل بهزیستی استان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، جانشین سپاه عاشورا، اعضای شورای معاونان و تعدادی از خیرین استان افتتاح شد.

۱۹۵۰ کودک تحت سرپرستی اداره کل بهزیستی استان قرار دارند
مدیر کل بهزیستی استان در آیین افتتاح سالن چند منظوره شیرخوارگاه احسان از سرپرستی ۱۹۵۰ کودک توسط این اداره کل خبر داد.
فرگل صحاف ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان، با بیان نگهداری ۲۵۰ کودک در ۲۵ مرکز غیر دولتی بهزیستی استان گفت: ۱۷۰۰ کودک تحت سرپرستی این اداره کل نزد بستگان درجه ۱ و ۲ و ۳ خود نگهداری می شوند که کمک هزینه نگهداری توسط بهزیستی به این خانواده ها پرداخت می شود.


وی ضمن قدردانی ازهمکاری تنگاتنگ قوه قضائیه با بهزیستی، از کمکهای چشمگیر خیرین در راستای نگهداری فرزندان بی سرپرست قدردانی کرد و افزود: با توجه به هزینه های بالای نگهداری کودکان، بدون کمک مردم خیر و نوع دوست برای بهزیستی مقدور نمی باشد.
شایان ذکر است سالن چند منظوره شیرخوارگاه احسان در زمینی به مساحت ۱۳۵ متر مربع با هزنیه ای بالغ بر ۳ میلیار ریال احداث شده است ؛ که ۲ میلیارد ریال آن توسط خیرین و یک میلیارد ریال توسط بهزیستی تامین شده است.

لازم به ذکر است در این آیین جانشین سپاه عاشورا، فرمانده حوزه ۳ مقاومت بسیج کارمندان  سپاه عاشورا و تعدادی از خیران نوع دوست استان حضور داشتند.

کد خبر 22347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد