فیروزه | کلنگ‌زنی و بهره‌برداری 9 واحد مسکونی مددجویی در فیروزه

به مناسبت هفته دولت و با حضور مسؤولین بهزیستی استان، قرارگاه خاتم و مقامات محلی، 8 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان فیروزه کلنگ زنی و یک واحد نیز بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه با اعلام این خبر گفت: 8 واحد کلنگ‌زنی شده در 7 روستای این شهرستان با مشارکت بهزیستی و قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث و تحویل مددجویان خواهد شد.

به گفته این مسؤول، بهزیستی خراسان رضوی و قرارگاه خاتم الانبیا در اواخر سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که بر اساس آن، تأمین زمین واحدهای مسکونی، هزینه‌های اخذ پروانه و پیگیری‌های قانونی توسط بهزیستی انجام می‌شود و قرارگاه خاتم‌الانبیا صد در صد هزینه‌های احداث را تقبل کرده است.

حمید بردبار در گفتگو با خبرنگاران افزود: 8 واحد مسکونی کلنگ‌زنی شده که یکی از آنها در روستای تقی‌آباد به صورت نمادین کلنگ‌زنی شد در روستاهای وزیریه، شوراب، قلعه یزدان، بتو، گرماب و فرخان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: این واحدها که ساخت آنها تا پایان شهریور 1400 به اتمام می‌رسد 60 متر مربع مساحت دارند و مددجویان هیچ هزینه‌ای برای این واحدها پرداخت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: دو خانواده‌ی دارای دو معلول و شش خانواده‌ی تک معلولی، صاحبان این واحدها خواهند بود.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه با بیان اینکه فیروزه نخستین شهرستانی است که در سال 99 در اجرای تفاهم‌نامه‌ی بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیا پیشقدم شده است گفت: تعداد واحدهای کلنگ‌زنی شده به نسبت جمعیت شهرستان عدد قابل اتکایی می‌باشد.

به گفته‌ی بردبار همچنین امروز 5 مرداد یک واحد مسکونی مددجویی نیز به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: این واحد که 60 متر زیربنا و 200 متر مساحت دارد با هزینه‌ای بالغ بر 92 میلیون تومان با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان فیروزه احداث شده است.

بردبار خاطر نشان کرد: این واحد با کمک بلاعوض بهزیستی، مشارکت بنیاد مسکن از محل تسهیلات بانکی به مبلغ 50 میلیون تومان و مشارکت بسیج سازندگی شهرستان احداث گردیده است.

شایان ذکر است در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح واحدهای مسکونی یاد شده، مدیر کل بهزیستی استان، معاون مشارکت‌های مردمی این نهاد، نماینده‌ی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، فرماندار شهرستان و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند.

کد خبر 22233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد