پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز کارمند

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت که به نام کارمندان نامگذاری شده است، پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با گرامیداشت نام و راه سرور آزادگان جهان، سالار شهیدان، حضرت اباعبداله الحسین(ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می‌داریم. 

چهارم شهریور ماه «روز کارمند»، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه انسان‏های شایسته، نیک اندیش و مسئولیت پذیری که هدف، همت و تلاششان، خدمت به مردم، کسب رضای پروردگار، کاهش رنج و آلام محرومان و نیازمندان و گشایش گره‏های زندگی انسان‏ها و ایجاد آرامش در جامعه است.

قرارگرفتن این روز در تقویم سالانه کشور ما بی‏شک علاوه بر ترسیم نمایی دقیق از الگوهای خدمتگزاری، میعادگاهی برای تجدید عهد و عزم جدی‏تر و تلاش بیشتر در جهت افزایش رضایتمندی آحاد مردم، تثبیت و ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی و حمایت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت و گروه‏های هدف سازمان می‏باشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک به تمامی همکاران صدیق و خدوم در سازمان بهزیستی که در عالی‏ترین درجه خلوص و ایثار با احساس تعهد و مسئولیتی مثال زدنی در عرصه‏های مختلف خدمت بویژه در شرایط سخت و بحرانی شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی در جهت یاری رساندن به آحاد جامعه هدف دریغ ننموده‏اند. 

ضمن ابراز مراتب قدردانی و سپاسگزاری، امیدوارم در سایه الطاف الهی سلامت و با نشاط در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بالندگی و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.  

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 22209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =