برگزاری یک رقابت خوشمزه در مرکز نگهداری فرزندان بهزیستی

مسابقه ماست خوری در یکی از مراکز تحت پوشش بهزیستی کرج با مشارکت پرسنل شامل مددکاران، روانشناسان و مربیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز و به نقل از سپیدار آنلاین، با وجود اینکه امسال هفته بهزیستی رنگ و بوی کرونایی داشت و شرایط اجازه نمی‌داد مانند هر ساله به مناسبت این هفته به مراکز نگهداری کودکان رفته با آنها دیدار کرده و بعد از هیاهوی کودکانه و برگزاری مسابقه های گوناگون در لا به لای خنده و بغض های کودکانه آنها را در آغوش گرفته و نوازش کنیم و نقش مادری و خادم این کودکان بودن را انجام دهیم اما کودکان مراکز تحت پوشش بهزیستی کرج در مسابقات ساده اما مهربان با رعایت پروتکل اعلامی در مرکز خود شرکت کرده و با این مسابقه برای تمام ما آدم بزرگ ها در سطح جامعه پیامی را ارسال کردند که سراسر بوی توکل به خداوند، شادی و امید بود.

فرزندانی که از آغوش پر مهر مادر و نگاه استوار و حمایتگر پدر بی بهره هستند در شرایط قرنطینه و ماندن در مرکز به غول ناامیدی اجازه خودنمایی نداده اندو با شادی و بردباری بر همه ی مشکلات پیروز خواهند شد. بازی و مسابقات ماست خوری خاطرتان هست! همان بازی که همیشه شکموها برنده می‌شدند.

حالا این بازی مهیج در مرکز نگهداری دختران بهزیستی کرج مرکز نسل مهر یکتابا حضور بچه‌های پر انرژی و البته کمی هم شکمو برگزار شده است.

۶نفراز بچه ها و۶نفر از پرسنل در مسابقه شرکت کردند بچه‌ها دستانش را پشت سرشان قرار داده و مقابل بشقاب‌هایی از ماست ایستاده‌اند تا با شروع مسابقه، دلی از عزا دربیاورند و حسابی ماست بخورند. بازی شروع می‌شود خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم بشقاب‌های ماست خالی می‌شوند. در نهایت نفرات برگزیده معرفی و پرسنل مغلوب شده و دختران مرکز با صورت هایی پر از ماست با خنده و شادی فریاد پیروزی سر می‌دهند.

کد خبر 20040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد