افتتاح 41 واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش در دومین روز از هفته بهزیستی

در دومین روز از چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی با شعار " بهزیستی درگام دوم شفافیت ، تحول خدمت ، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " و همزمان با سراسر کشور تعداد 41 واحد مسکونی با حضور مدیر کل بهزیستی استان و مسئولین محلی تحویل جامعه هدف بهزیستی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تحویل واحدهای مسکونی به خانواده های تحت پوشش در هفته بهزیستی گفت: یکی از مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی داشتن مسکن مناسب است .

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش با اجرای برنامه های متنوع و با استفاده از امکانات خیرین بزرگوار و نهادها و ارگانهای مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت پوشش اقدام می نماید.

وی ادامه داد : در هفته بهزیستی امسال تعداد 41 واحد مسکونی با مشارکت خانواده ها و بسیج سازندگی تکمیل و همزمان با سراسر کشور تحویل خانواده های عزیز می شود .

این مسئول اضافه کرد: از 41 واحد مسکونی تحویلی 12 واحد متعلق به خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول و 29 واحد نیز از آن خانواده های تحت پوشش می باشد.

کد خبر 19807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد