برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و معرفی مشاغل بومی در دشت آزادگان

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با هدف ارتقای آگاهی عمومی نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر و ترویج سبک زندگی سالم، به همت اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان و مرکز مثبت زندگی ۵۳۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،به نقل از روابط عمومی بهزیستی دشت آزادگان،در این نمایشگاه، ضمن معرفی آسیب‌های ناشی از اعتیاد، عوارض جسمی، روانی و اجتماعی مصرف مواد مخدر از جمله فقر، طلاق، بیماری و سایر پیامدهای اجتماعی، از طریق ارائه محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه معرفی و عرضه مشاغل بومی و تولیدات مددجویان برگزار شد و کارشناسان با ارائه آموزش‌های چهره‌به‌چهره، به پرسش‌های مراجعان در حوزه پیشگیری از اعتیاد پاسخ دادند. در پایان نیز بروشورها و پمفلت‌های آموزشی میان مراجعه‌کنندگان توزیع شد.

برگزاری این نمایشگاه در راستای ارتقای فرهنگ پیشگیری، افزایش آگاهی عمومی و تقویت مشارکت اجتماعی در مقابله با آسیب‌های ناشی از اعتیاد انجام شد.

کد خبر 190234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد