🫟دیدار رؤسای ادارات و کارشناسان اورژانس اجتماعی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و کارشناسان اورژانس اجتماعی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، بر تقویت همکاری‌های بین‌دستگاهی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و گسترش برنامه‌های آگاهی‌بخشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی تأکید شد. همچنین حاضران بر تداوم تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان تأکید کردند.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه

پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/be_zirkooh


 پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 190198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد