بازدید هیئت مدیریتی از مرکز درمان و بازتوانی اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، هیئتی متشکل از سید مهران کشاورز ، مدیرکل بهزیستی استان، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس اداره فوریت‌های اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و بازتوانی اعتیاد، رئیس اداره شهرستان بویراحمد و کارشناسان ستادی و شهرستان از مرکز اقامتی میان‌مدت درمان و بازتوانی اعتیاد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ در جریان این بازدید، علاوه بر بررسی روند ارائه خدمات درمانی، بازتوانی و توانمندسازی مددجویان، مسائل و نیازهای مرکز نیز مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت. در این راستا، بر لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات، حمایت مستمر از افراد در حال بهبودی و توسعه برنامه‌های پیشگیرانه تأکید شد.

این بازدید با هدف نظارت مستمر بر عملکرد مراکز تحت نظارت و حمایت از فرآیند درمان و بازگشت موفقیت‌آمیز افراد به زندگی سالم و جامعه انجام گرفت.

کد خبر 190156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد