آشنایی فرزندان بهزیستی بم با خدمات فنی و حرفه ای

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بم با حضور محمد ابوذری رئیس اداره بهزیستی، دادگستر رئیس فنی و حرفه‌ای، کارشناسان تخصصی جمعی از فرزندان تحت حمایت به همراه مربیان ومددکاران این مراکز مورد بازدید قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد ابوذری رئیس اداره بهزیستی بم طی این بازدید با اشاره به اهمیت توانمند سازی فرزندان تحت حمایت عنوان داشت : یکی از مهم‌ترین وتاثیر گذار ترین راه‌های توانمندسازی فرزندان آموزش  وارتقاء مهارتهای حرفه ای آنان است.

رئیس اداره بهزیستی بم در ادامه سخنان خود افزود  : امروز شاهد بودیم که فرزندان با اشتیاق و علاقه فراوان از کارگاه‌ها بازدید کردند و وجود این انگیزه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای آنان است

وی افزود : قطعا مجموعه مدیران وبرنامه ریزان  در بهزیستی  استان وشهرستان بم از هرگونه همکاری با مراکز آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی جامعه هدف استقبال می‌نمایند.

دادگستر رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان بم نیز در این بازدید ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور فرزندان در این مرکز به تشریح اهداف، فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی این مرکز پرداخت.

در ادامه نیز فرزندان حاضر در این بازدید از کارگاه‌های مختلف فعال در این مرکز آموزشی بازدید کرده و با رشته‌های متنوعی از جمله برق، مکانیک، جوشکاری، تعمیر اسپیلت و تعمیرات تلفن همراه آشنا شدند و مربیان هر بخش به معرفی تجهیزات، نحوه آموزش و فرصت‌های شغلی مرتبط با هر رشته پرداختند و به سوالات و کنجکاوی‌های فرزندان پاسخ دادند.

کد خبر 190079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد