مبارکه| برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه کارکنان بهزیستی به مناسبت محرم

به مناسبت فرارسیدن دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، برنامه‌ای فرهنگی و معنوی با حضور کارکنان محترم اداره بهزیستی شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرستان مبارکه در این ایام، هر روز صبح با همکاری و مشارکت کارکنان اداره،مراسم معنوی زیارت عاشورا برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین فهیمیان در جمع کارکنان حضور یافته و ضمن قرائت زیارت عاشورا، به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنان خود به بیان فضائل و درس‌های نهضت عاشورا، اهمیت صبر، ایثار، آزادگی و الگوگیری از سیره حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اشاره نموده و بر ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی در محیط‌های اداری و اجتماعی تأکید کردند. حضور و بیانات ایشان تأثیر معنوی قابل توجهی در میان کارکنان داشت.

اجرای این برنامه‌ها در دهه اول محرم، جلوه‌ای از همدلی، مشارکت و توجه به ارزش‌های دینی و فرهنگی در محیط اداره بود و نقش مؤثری در تقویت روحیه معنوی کارکنان و تکریم مددجویان ایفا نمود.

مبارکه| برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه کارکنان بهزیستی به مناسبت محرم

مبارکه| برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه کارکنان بهزیستی به مناسبت محرم

مبارکه| برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه کارکنان بهزیستی به مناسبت محرم

کد خبر 189884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد