بسم الله الرحمن الرحیم
«السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین»
تاسوعا و عاشورای حسینی، تجلی باشکوه ایمان، آزادگی، ایثار و دفاع از کرامت انسانی است؛ روزهایی که در آن، خورشید حقیقت از افق کربلا طلوع کرد و درس جاودانه عزت، شرافت و مسئولیتپذیری را برای همه نسلها به یادگار گذاشت.
حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با نثار جان خویش، بلندترین پیام انسانیت را در تاریخ فریاد زدند و به جهانیان آموختند که پاسداری از ارزشهای الهی، عدالت، حقطلبی و حمایت از مظلومان، رسالتی همیشگی و فراتر از زمان و مکان است.
اینجانب، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، و شهادت علمدار رشید کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، را به مردم شریف و ولایتمدار استان فارس، خانواده بزرگ بهزیستی، مددجویان عزیز، کارکنان پرتلاش، خیرین نیکاندیش و تمامی عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
بیتردید، فرهنگ عاشورا سرچشمهای زلال برای ترویج روحیه نوعدوستی، خدمت به همنوع، حمایت از اقشار آسیبپذیر و گسترش عدالت اجتماعی است؛ ارزشهایی که در مأموریتهای سازمان بهزیستی جایگاهی بنیادین دارند و ما را در مسیر خدمت صادقانه به جامعه، بهویژه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان و سایر اقشار نیازمند، استوارتر میسازند.
امید است در پرتو آموزههای نورانی نهضت حسینی، بتوانیم با تأسی به سیره اهلبیت (ع)، در مسیر تحقق جامعهای سرشار از مهر، عدالت، همدلی و کرامت انسانی گام برداریم و رهروان شایسته مکتب سرخ عاشورا باشیم.
از درگاه خداوند متعال، قبولی عزاداریها، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت دارم.
حمید گودرزی
مدیرکل بهزیستی استان فارس












نظر شما