پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان فارس به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

حمید گودرزی مدیرکل بهزیستی فارس با انتشار پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین»

تاسوعا و عاشورای حسینی، تجلی باشکوه ایمان، آزادگی، ایثار و دفاع از کرامت انسانی است؛ روزهایی که در آن، خورشید حقیقت از افق کربلا طلوع کرد و درس جاودانه عزت، شرافت و مسئولیت‌پذیری را برای همه نسل‌ها به یادگار گذاشت.

حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با نثار جان خویش، بلندترین پیام انسانیت را در تاریخ فریاد زدند و به جهانیان آموختند که پاسداری از ارزش‌های الهی، عدالت، حق‌طلبی و حمایت از مظلومان، رسالتی همیشگی و فراتر از زمان و مکان است.

اینجانب، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، و شهادت علمدار رشید کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، را به مردم شریف و ولایتمدار استان فارس، خانواده بزرگ بهزیستی، مددجویان عزیز، کارکنان پرتلاش، خیرین نیک‌اندیش و تمامی عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید، فرهنگ عاشورا سرچشمه‌ای زلال برای ترویج روحیه نوع‌دوستی، خدمت به همنوع، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و گسترش عدالت اجتماعی است؛ ارزش‌هایی که در مأموریت‌های سازمان بهزیستی جایگاهی بنیادین دارند و ما را در مسیر خدمت صادقانه به جامعه، به‌ویژه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان و سایر اقشار نیازمند، استوارتر می‌سازند.

امید است در پرتو آموزه‌های نورانی نهضت حسینی، بتوانیم با تأسی به سیره اهل‌بیت (ع)، در مسیر تحقق جامعه‌ای سرشار از مهر، عدالت، همدلی و کرامت انسانی گام برداریم و رهروان شایسته مکتب سرخ عاشورا باشیم.

از درگاه خداوند متعال، قبولی عزاداری‌ها، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت دارم.

حمید گودرزی 
مدیرکل بهزیستی استان فارس

کد خبر 189727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد