پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر سمیه کریمی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان، در متن این پیام آمده است:


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 

نهضت عظیم سیدالشهدا (علیه‌السلام)، تجلی شکوه اخلاق و اوج تجلی معارف قدسی در تاریخ بشریت است؛ حماسه‌ای که با آموزه‌های والای انسانی، مسیر تعالی روح و صیانت از کرامت آدمیان را برای همیشه روشن ساخت. عاشورا، مدرسه‌ای است که به ما می‌آموزد کمال انسانی در گرو استقامت بر مسیر فضیلت و پایبندی به ارزش‌های اخلاق‌مدار است.
در ایام سوگواری این واقعه‌ی عظیم، حزن و اندوهی که بر قلب‌های مؤمنان می‌نشیند، بازتابی از پیوند عمیق ما با حقیقت و اشتیاق رسیدن به کمال رفتاری است. مکتب حسینی، الهام‌بخش تمامی کسانی است که در پی خدمت صادقانه و تکریم ارزش‌های والای انسانی هستند و همواره در مسیر صیانت از کرامت بندگان حق گام برمی‌دارند.

اینجانب،  فرارسیدن ایام سوگواری و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم شریف و باایمان استان اصفهان، هیئت‌های مذهبی، خادمان مجالس عزاداری و تمامی ارادتمندان آل‌محمد (صلی‌الله علیه و آله) تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم که در پرتو معارف بلند این ایام، توفیق بهره‌مندی از معانی عمیق اخلاق حسینی و استمرار مسیر خدمت به خلق و تکریم کرامت انسانی را برای همگان عنایت فرماید.

دکتر سمیه کریمی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 189684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد