مددجوی بهزیستی بهار بر سکوی سوم جودوی کشور ایستاد

ورزشکار تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهار در مسابقات سراسری جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشور موفق به کسب مقام سوم شد و به تیم ملی برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، ابوالفضل وجدی‌کیا، مددجوی تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهار در مسابقات سراسری جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشور شرکت کرد و با عملکردی موفق، عنوان سوم این رقابت‌ها را به دست آورد. این موفقیت نتیجه تلاش، پشتکار و تمرینات مستمر این ورزشکار بوده و نشان‌دهنده توانمندی و ظرفیت بالای ورزشکاران دارای معلولیت در عرصه‌های ملی است.

ابوالفضل وجدی‌کیا در پی کسب این مقام و با توجه به توانایی‌های فنی خود، برای حضور در تیم ملی و شرکت در رقابت‌های پاراآسیایی دعوت شده است؛ افتخاری که برای شهرستان بهار و استان همدان حائز اهمیت است.

مدیریت بهزیستی استان همدان ضمن تبریک این موفقیت، بر حمایت از استعدادهای ورزشی مددجویان و فراهم‌سازی زمینه حضور آنان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی تأکید کرد.

روابط عمومی بهزیستی استان همدان نیز این موفقیت را به ابوالفضل وجدی‌کیا و خانواده وی تبریک گفت و برای او در ادامه مسیر ورزشی و حضور در رقابت‌های پاراآسیایی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 189467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد