در راستای ایفای نقش محوری دهیاران به عنوان پیشگامان سلامت و پیشگیری در سطح روستاها، کارگاه آموزشی تخصصی «کیان» در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید. این نشست صمیمی و آموزشی با هدف آگاهسازی و توانمندسازی دهیاران شهرستان کهک برای مقابله با آسیبهای اجتماعی، به ویژه پدیده شوم اعتیاد، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.در این کارگاه مباحث کاربردی پیشگیری از اعتیاد و نحوه تعامل موثر با نوجوانان و جوانان روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در حاشیه این مراسم، دفترچههای کارزار رسانهای پیشگیری از اعتیاد میان دهیاران حاضر توزیع گردید تا بتوانند این پیامهای مهم را به صورت گستردهتر در سطح روستاها ترویج دهند.انتظار میرود با تداوم اینگونه کارگاهها و استفاده از ظرفیت رسانهای دهیاران، گامهای مؤثری در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای سطح سلامت روان در شهرستان کهک برداشته شود.














نظر شما