به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در راستای سیاستهای تسهیل در رسیدگی به مشکلات معیشتی و اجتماعی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، سمیه کریمی، در طرح دوشنبههای مردمی، به صورت حضوری با جامعه هدف و خانوادههای تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد.
این برنامه با هدف شنیدن مستقیم دغدغهها و رفع چالشهای کاربران از دل سازمان طراحی شده است. برنامه «دوشنبههای مردمی» که با هدف کاهش فرآیندهای اداری و افزایش شفافیت در ارائه خدمات سازمان بهزیستی اجرا میشود، بستری را فراهم آورده تا مراجعین بدون نیاز به سلسلهمراتب اداری پیچیده، بتوانند مسائل خود را مستقیماً با عالیترین سطح مدیریتی استان در میان بگذارند.
در این جلسات، سمیه کریمی با حضور در میان مراجعین، ضمن بررسی پروندههای معوقه و مشکلات ویژه، دستورات لازم را جهت تسریع در فرآیند خدماترسانی به کارمندان و مددجویان صادر میکنند. این رویکرد نه تنها باعث سرعت بخشیدن به پاسخگویی میشود، بلکه باعث افزایش اعتماد عمومی به نهادهای و سازمانهای حمایتی میشود.















نظر شما