سمیرم| برگزاری میزخدمت در اداره بهزیستی سمیرم

میز خدمت دادگستری با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم؛ میز خدمت الکترونیک قضایی و مشاوره حقوقی رایگان با حضور رجایی ریس دادگستری و موحد داستان شهرستان، در محل اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

در این برنامه که با هدف نیل به عدالت اجتماعی و دسترس پذیری اقشار آسیب پذیر و بررسی چالش حقوقی این افراد برگزار گردید، مراجعین به تشریح مشکلات حقوقی و روند اجرای احکام پرونده های قضایی پرداخته و مشاوره های حقوقی لازم را دریافت کردند.

داودی ریاست اداره بهزیستی شهرستان سمیرم از تعامل سازنده دستگاه قضای شهرستان با بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و رسیدگی به مسائل حقوقی معلولین تقدیر کرد و این امر را موجبات رضایتمندی بیش از پیش جامعه هدف و ارتباط مسئولین ارشد شهرستان با مردم معرفی نمود و دغدغه جهادی دادستان و ریس دادگستری در خصوص مددجویان تحت حمایت بهزیستی را مسبوغ به سابقه دانست.

کد خبر 189442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد