این اقدام در راستای پاسداشت فرهنگ عاشورایی، ترویج شعائر دینی و ابراز ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) انجام گرفت و با استقبال عزاداران و شهروندان همراه بود. در این ایستگاه ضمن پذیرایی از مراجعان و سوگواران حسینی، فضایی معنوی و متناسب با حال و هوای ماه محرم فراهم شد.
اداره بهزیستی شهرستان رشت همواره تلاش دارد در کنار انجام مأموریتهای اصلی و خدمترسانی به جامعه هدف، در مناسبتهای مذهبی و فرهنگی نیز حضوری فعال و اثرگذار داشته باشد و با اجرای برنامههای مناسبتی، در ترویج ارزشهای دینی و تقویت همبستگی اجتماعی نقشآفرینی کند.
برپایی این ایستگاه صلواتی، جلوهای از مشارکت جمعی، همدلی همکاران و عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود که در فضای معنوی ایام محرم، حال و هوای خاصی به محل اداره بخشید.












نظر شما